Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου
Το Τμήμα Φυσικής από το έτος 2002 άρχισε να θέτει τις βάσεις για την ανάπτυξη ενός συστήματος αποτίμησης του εκπαιδευτικού του έργου. Από το 2006, η οργάνωση της όλης προσπάθειας ετέθη σε νέες βάσεις και καθιερώθηκαν οι βασικές αρχές της διαδικασίας της αξιολόγησης.
Πιο συγκεκριμένα καταρτίστηκε ειδικό ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιείται ως διαγνωστικό εργαλείο για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, με βάση τη διεθνή πρακτική αλλά και στην εμπειρία που έχει αποκτήσει το Τμήμα από τη διαδικασία της αποτίμησης κατά τα προηγούμενα διδακτικά έτη.
Το ερωτηματολόγιο του Τμήματος Φυσικής χρησιμοποιήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2010 ως υπόδειγμα για την δημιουργία ενός ενιαίου ερωτηματολογίου από την ΜΟΔΙΠ του Ιδρύματος ώστε να είναι κοινό για όλα τα Τμήματα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Σήμερα το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει ερωτήσεις που αποσκοπούν στην αποτίμηση:
- της Φοιτητοκεντρικής διδασκαλίας και μάθησης
- της επικοινωνίας Φοιτητών και Διδασκόντων
- των ανατιθεμένων στους φοιτητές εργασιών
- του βαθμού δυσκολίας των μαθημάτων
- των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων.